Het gaat niet over het IK; het gaat over jou/ u!

Anders dan misschien de indruk is die krijgt als je deze website en de naam van de website HuubFilmt.nl bekijkt, resp. ziet, gaat het hier niet over het ik, maar over het JIJ, de ander, U of in ieder geval de persoon die ik voor een portret mag interviewen. Althans: jij/u bent het doel, jij/u bent de persoon die deze website en ik die de website representeer legitimeert. Maar in het ‘moderne tijdsgewricht’ en het hedendaagse ZZP-schap (ik ben nu een ‘kleine zelfstandige’, hoe ongelooflijk dat eigenlijk ook is) is de presentatie van het IK wel belangrijk. Maar moet ik nu op deze website mijn hele spannende doopceel lichten? Is het IK nu zo belangrijk dat het mijn belangrijkste marketingembleem of marketingmiddel is? Met andere woorden en kort door de bocht: Wat moet je op zo’n website als deze nu aan beelden en informatie kwijt? Archaïsch aandoende plaatjes van hooiwagens, of antieke of in ieder geval foto’s van vroeger? Of foto’s (al dan niet in scene gezet) van de personen die ik ga interviewen of lang mag spreken en mezelf als aandachtig kijkende quasi journalistiek geklede gesprekspartner? Ook daar voel ik niet zo veel voor. Dus heb ik maar mezelf pontificaal op de voorpagina (HOME-page) van de website neergezet. Per slot van rekening gaat u als opdrachtgever of als geïnteresseerde ook vooral met mij in gesprek, eh, ga ik met Je/U in gesprek… en is dat misschien waar aan gewend moet worden. Misschien is het handig om daar niet veel meer achter te zoeken en me dan wel goed te vertrouwen. Ik kan goed luisteren (anders is deze onderneming op drijfzand gebaseerd) en dat is misschien, maar hoe dan? zichtbaar op deze site…